Sopimusehdot
1. Palautusoikeus
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote ja purkaa kauppa 14 vuorokautta maksukuitissa ilmoitetun ostopäivän jälkeen. Palautettaessa tuotteen ja pakkauksen tulee olla alkuperäisessä kunnossa; pakkauksen tulee olla ehjä ja tuotteessa ei saa olla käytön jälkiä. Pakkaukseen ei tule liimata osoitetarroja. Mikäli palautettava tuote ja pakkaus ei täytä edellä mainittuja ehtoja, on Eirenellä oikeus vähentää palautettavasta hinnasta vahinkoa vastaava summa. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat postituskulut.
Maksujen palautus tehdään kahden päivän kuluessa siitä kun tuote on palautunut Eirenelle, tai viimeistään 30 päivän kuluessa palautusilmoituksen saapumisesta. Maksun palautus tapahtuu pankkisiirrolla, asiakas toimittaa oikean pankkitilinumeron Eirenelle. Maksusta aiheutvat pankkisiirron kulut ovat asiakkaan vastuulla.
2. Tuotteen vaurioituminen kuljetuksen aikana
Tuote voi viottua toimituksen aikana. Tämän takia asiakkaan tulee tarkastaa tuotteen kunto heti saatuaan sen. Mikä tuotteessa havaitaan pienikin toimituksen aikana tullut vika, on asiakkaan syytä ottaa heti yhteyttä Eireneen sähköpostillla. Tällöin Eirene voi järjestää korvaavan tuotteen mahdollisimman nopeasti.
3. Valitukset
Mikäli asiakas saa väärän tuotteen, tuote on vioittunut yms., tulee asiakkaan ottaa yhteyttä Eirenen asiakaspalveluun ensisijaisesti sähköpostilla: info@eirene.fi tai puhelimella +358 5415 0656. Eirene lähettää asiakkaalle korvaavan tuotteen tai maksu palautetaan toimitusehtojen ja palautussääntöjen mukaisesti.
Mikäli olemme lähettäneet viallisen tuotteen, yritämme valmistajan ehtojen mukaisesti joko korvata tuotteen uudella tai korjata vian. Virheet korjataan kunkin toimittajan ehtojen mukaisesti.
4. Force majeure
Eirene ei ole vastuussa mistään esteistä tai viivästyksistä tavaroiden toimittamisessa ylivoimaisen esteen tai Eirenestä riippumattomien tekijöiden vuoksi, kuten sota, luonnonkatastrofi, hurrikaanit, tulvat, vienti- ja tuontikiellot, hallituksen päätökset, muu sosiaalinen toiminta, joka estää tai häiritsemällä Eirenen toimintaa.
5. Riitojen ratkaiseminen
Näiden ehtojen puitteissa syntyneitä riitoja ja erimielisyyksiä säännellään Suomen lailla. Riidan sattuessa voit viedä asian Kuluttajariitaneuvostoon osoitteessa www.kuluttajariita.fi tai soittamalla numeroon 029 566 5200.
